Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

13 magnéziumbomba a tavaszi lendülethez

Úgy tűnik, kicsit várnunk kell még az energiával feltöltő tavaszra, addig is hozzuk lendületbe testünket, idegrendszerünket ezekkel az igazi magnéziumbomba ételekkel.

A magnézium, hasonlóan a többi ásványi anyaghoz, nélkülözhetetlen a szervezetünk számára. Szerepet játszik szervezetünk anyagcseréjében, az izmaink összehúzódásában, csontjaink fejlődésében, a fehérje- és DNS-szintézisben, az enzimaktiválásban. Napi ajánlott mennyisége gyermekeknek 80–240 mg, felnőtteknek 350–375 mg, várandós, szoptató édesanyáknak 350–400 mg.

Megfelelő napi magnéziumszükségletünket biztosíthatjuk teljes kiőrlésű gabonákkal és az azokból készült termékekkel (pl. lisztek, korpa, pelyhek, kenyérfélék), zöldségekkel (pl. spenót, sóska, cékla), hüvelyesekkel (szárazbab, szójabab, lencse), egyes gyümölcsökkel (pl. banán, dió, mandula), olajos magvakkal (tökmag, napraforgómag), mákkal. Ezeket rendszeresen fogyasztva és a kiegyensúlyozott étrendbe illesztve a magnéziumhiányból adódó állapotok, tünetek elkerülhetőek.

Receptkínálatunkból kiválogattam nektek most 11 db magnéziumdús étel receptjét! vegyétek fel őket az étlapra!

Olvastad már?

5 biztos tipp a télvégi fáradtság ellen

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!