Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

4 hastípus: és neked milyen fajta hasi zsírod van? – Mutatjuk, hogyan add le!

A hason lerakodott zsír nem csak a mozgásszegény életmódnak és a rossz táplálkozásnak köszönhető, sok minden más is állhat a háttérben. 

1. Sörpocak

Bizony a túlzott alkoholfogyasztás nem tesz jót az alakunknak, sőt, az ital egyenesen összefügg a hasi és deréktáji zsírréteg kialakulásával. Ez persze nem meglepő, hiszen az alkoholban rengeteg a kalória. Ha pedig iszol, a májad minél gyorsabban fel akarja dolgozni az alkoholt, ahelyett, hogy a zsírt dolgozná fel. A szeszes italokon kívül a cukrozott és édesítőszeres üdítők is problémát okozhatnak az alhasi zsír kialakulásában.

...így szabadulj meg tőle:

Először is rakd le az alkoholt! Itt persze nem arra gondolunk, hogy soha nem ihatsz meg egy pohár bort, inkább arra, hogy tarts mértéket. Növeld az összetett szénhidrátok fogyasztását, egyél sok olajos magvat, halat, gyümölcsöt és zöldséget. Továbbá kezdj el kardiozni, hiszen ez is segít abban, hogy minél előbb eltüntesd a sörhasadat.

2. Úszógumi

Valószínűleg sokat ülsz napközben, ezért oldalra rakódnak le a felesleges, el nem égetett kalóriák, és sajnos a helytelen étrended is hozzájárul az úszógumi kialakulásához. Viszont a jó hír, hogy ha ilyen típusú hájad van, ezt a legkönnyebb ledolgozni, hiszen néhány változtatással illetve edzéssel gyors és látványos eredményt lehet elérni.

...így szabadulj meg tőle:

Szinte bármelyik mozgásfajta segít abban, hogy eltűnjön, a lényeg, hogy rendszeres legyen. Legalább heti 150 percet tornázz, hogy csökkenjen a hasad mérete. Továbbá vágj bele a mediterrán diétába, amiben rengeteg olajos halat, olívát, babot és hüvelyeseket kell majd fogyasztanod.

3. Mamihas

Valószínűleg nemrégiben szültél, ezért a méhed leszállt, és sokkal nehezebb, mint a szülés előtt volt. Várj hat hétig, ezek után valószínűleg visszaáll az eredeti méretére. Fontos, hogy legyél türelmes, és ne siettesd a dolgot.

...így szabadulhatsz meg tőle:

Végezz medencegyakorlatokat, hogy visszamenjen a hasad. Nyomd és szorítsd össze a medence izmait 15-20-szor egymás után, ötször egy nap. Fontos, hogy mindenképpen kerüld a felüléseket!

4. Stresszhas

A stressznek köszönhetően megnövekedik a kortizol hormon szintje a szervezetedben, emiatt pedig a hasadra rakódhat a felesleg. A kevés alvás és a túl sok sport is megzavarhatja az anyagcserédet, így érdemes ezekre is odafigyelned. A stresszhormon növekedése már csak azért is veszélyes, mert hiába eszel egészségesen, mégis a hasadra rakódhat az a fránya zsír.

...így szabadulj meg tőle:

Fontos, hogy az egészséged érdekében próbálj megszabadulni a stressztől. Menj el gyakran sétálni, próbálj meg minden este lefekvés előtt meditálni, illetve végezz légzőgyakorlatokat napközben.

Ezeket olvastad már?

via

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!