Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

5 dolog, amiért utálni szoktuk a pizzafutárt, és 5 dolog, amiért ők utálnak minket

Egy-egy futár nagyon ki tud hozni minket a sodrunkból, de azért a vásárlókat sem kell félteni.

Valószínűleg mindannyian kerültünk már kellemetlen, vagy dühítő szituációba a pizzafutárral, vagy futárként a vásárlóval. Összegyűjtöttük azokat a dolgokat, amiket vásárlóként utálunk egy pizzafutárban, illetve fordítva is megtettük ugyanezt, megmutatjuk mi az amit a futárok nem szeretnek bennünk... 

5 dolog, amiért utálni szoktuk a pizzafutárt

1. Hidegen hozza a pizzát

Főben járó bűn, főleg nyáron. Télen sajnos gyakrabban előfordul, hogy a pizza kihűl a futár csomagtartójában. Ilyenkor nem feltétlenül a futár hibája a hideg pizza.

2. Nem tud visszaadni

A legtöbb pizzarendelős weboldalon már tudjuk jelezni, hogy nagy címlettel fizetünk. Éppen ilyenkor tud igazán dühítő lenni, amikor a futár nem tud visszaadni egy 5 vagy 10 ezresből. Húszezressel meg se próbáljunk fizetni!

3. Lassú és késik

Negyvenöt percet ígértek szállítási időnek, de már nyolcvan perce nem jött a kaja. Még az időjárás sem indokolja a késést. Ennél már csak az idegesítőbb, ha még a futár megfejeli a késést a lassú lakáskeresgéléssel. Mi meg várhatunk az ajtóban hosszú percekig.

4. Összekeveri a pizzákat

Ez nem feltétlenül a pizzafutár hibája, viszont rajta töltjük le a dühünket. Ha egyszer magyaros pizzát rendeltünk, akkor ne hozzon helyette egy margheritát. Nem igaz?

5. Firkál

Egy korábbi cikkünkben írtunk róla, hogy egyes futárok szeretnek lifteket, falakat összefirkálni, ha nem kapnak borravalót a megrendelőtől. Nem nagyon lehet vele mit kezdeni a lemosáson kívül.

5 dolog, amiért ők utálnak minket

1. Nem ad borravalót

Nem minden esetben jár a pizzafutárnak borravaló. Például, ha kártyával fizetünk, nem feltétlenül kell adni jattot. Készpénzes vásárlás esetén azonban illik adni valamit. A futároknak is jár jutalom pl. a gyorsaságukért, vagy a kedvességükért.

2. Nem adja meg pontosan a szállítási címet

Futárok rémálma. Veszítenek az idejükből azzal, hogy keresgélni kell a megrendelőt. Érdemes megadni ajtóra, és csengőre pontosan, hova kérjük a pizzát.

3. Türelmetlen

Elég dühítő tud lenni, amikor a vásárló már 30 perc után telefonál, hogy hol a pizzája.

4. Félmeztelenül nyit ajtót

Akkor is felöltözünk rendesen, ha vendéget várunk. Ne a pizzafutár legyen a kivétel! Még akkor sem, ha szépnek érezzük a testünket. :D 

5. Nem nyit ajtót

A legnagyobb pofátlanság, ami létezik. Szerencsére tényleg csak kirívó esetekben fordul elő, hogy valaki pizzát rendel, amit végül szándékosan nem vesz át, büntetve ezzel a pizzafutárt.

...ezeket láttad már?

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!