Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Banánt az egészséges étrendbe!

Túl vagyunk a tél felén, a friss, szezonális hazai gyümölcsöktől roskadozó zöldségstandokra azonban még várni kell. De addig sem kell lemondanunk a gyümölcsök adta előnyökről!

Igaz, hogy hazánkban nem terem meg, de a téli, hazai gyümölcsökben szűkös időszakban bátran forduljunk a banán felé. Magas élelmi rost-, magnézium-, folsav- és káliumtartalmú, könnyen beszerezhető gyümölcs, amit fogyaszthatunk magában is, de adhatjuk müzlinkhez, kásánkhoz, készíthetünk belőle kekszet, tortát, sőt, köretet is! Bár más gyümölcsökhöz viszonyítva magas energiatartalmúnak tekinthető, telítőértéke is magas, jól beilleszthető tízóraira vagy uzsonnára.

Az ábra alatt találtok néhány szuper, változatos banános receptet, ránézésre nekem a második a kedvencem! Próbáljátok ki őket!

Olvastad már?

A legtutibb fogyókúrás csodaszerek

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!