Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Brokkoli nélkül nincs egészség!

A brokkolinak egyértelműen helye van az egészséges étrendben. Ismerjük meg e könnyen beszerezhető, változatosan elkészíthető zöldség kedvező tulajdonságait!

Az egészségesen táplálkozni vágyók tányérjáról általában nem hiányzik a brokkoli. Ez így rendben is van, hiszen ennek a zöldségnek számos egészségvédő tulajdonsága van:

  1. Alacsony energiatartalom – 10 dkg mindössze 34 kcal, ezért nem csak az egészséges, hanem a testsúlycsökkentő étrendben is kiválóan megállja a helyét
  2. Alacsony szénhidráttartalom, ami magas élelmi rosttartalommal párosul – 10 dkg brokkoliban mindössze 7 g szénhidrát van, ennek és élelmi rosttartalmának köszönhetően nagyon klassz kiegészítő köret lehet a hagyományos, magasabb szénhidráttartalmú köretek mellett fél adagban
  3. Magas kálium-, folsav és C-vitamintartalmú, ez utóbbi tulajdonságát úgy tudjuk a legjobban megőrizni, ha párolóbetéten gőzben főzzük, de akár nyersen is fogyaszthatjuk pl. saláták részeként.
  4. Bárhol, egész évben beszerezhető, kedvező árú alapanyag.
  5. Változatosan elkészíthető – ezt igazolja az alábbi receptválogatás is. Fussátok át és próbáljátok ki őket!

Olvastad már?

10 kaja, amivel felpörgetheted magad

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!