Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Csodás cukkinisaláták 200 kcal alatt

Alacsony kalóriatartalmának köszönhetően a cukkini is rendszeres résztvevője lehet a fogyókúrás menünek, nem csak grillezve, hanem akár salátaként is!

10 dkg cukkini mindössze 17 kcal és 3 g szénhidrát – ennél jobbat nem is kívánhatnánk fogyókúra idején. Persze nem kell megijedni, ez nem azt jelenti, hogy egész nap cukkinit kell együnk, hanem azt jelenti, hogy a cukkini egy olyan alapanyag, amiből jó púposra pakolhatjuk a tányérunkat gyakorlatilag lelkiismeret-furdalás nélkül. Készíthetjük köretnek hús, halételeink mellé zsírszegényen grillezve, sütve de akár könnyű salátának is vacsorára!

Próbáljátok ki az alábbi 10, adagonként kevesebb, mint 200 kcal energiatartalmú salátarecept valamelyikét, keressetek hozzájuk akár zsenge sárga cukkinit, hogy még színesebb legyen a tányér!

Olvasd el!

11 csodás epres süti cukormentesen

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!