Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

"Ezt mind sertésből?" - IGEN! Így készíts reggelit, ebédet, vacsorát sovány sertéshúsból

A sertéshús gond nélkül beleillik a mindennapos, egészséges étrendbe is - reggeli, ebéd, vacsora is készülhet belőle, külön tippjeinkkel pedig a gyerekek is imádni fogják! (x)

Gyakori tévhit, hogy a disznóhús zsíros, így nem való az egészségtudatos étrendbe – ez szerencsére egyáltalán nem igaz. A lényeg a kiváló minőségű, sovány húsrészek használata – ide főként a karaj, a sertéscomb és a szűzpecsenye tartoznak, és szintén döntő fontosságú az elkészítés módja, hogy a hús ne veszítsen értékéből – itt pedig gondolhatunk az egyben sütésre, a sous vide-álásra, a hússzeletek párolására, serpenyőben pirítására, raguk készítésére, és persze darálhatjuk is a húst!

Hogy miként illeszthető mindez a mindennapos étrendbe? Már mutatjuk is!

REGGELI – hideg sült és pástétom

Szeljük kenyérre, pirítósra az előző napi egyben sült combot, pecsenyét vagy karajt hideg sültként, de készíthetünk házi májpástétomot is, imádni fogja az egész család! 

EBÉD – egyben, szeletben, csíkozva

Itt aztán végtelen az elkészítés mód, főzhetünk egy jó ragut vagy tokányt:

...süthetjük egyben vagy szeletekben is:

...sőt, mehet csíkokban/kockában egytálételbe, de piríthatjuk zöldségekkel is, ázsiai stílusban:

VACSORA – töltsd meg, rakd meg

Természetesen a hideg sült itt is opció, de mehet a husi egy quesadillába, darálva pedig töltött zöldségbe, rakott tésztába is!

+ GYEREKEKNEK AJÁNLJUK:

Ha válogatós a gyermek, szerintünk egy jó hamburgert darált sertéscombból, egy isteni paradicsomos-húsgombócos olaszos tésztát vagy pár mini fasírtgolyót imádni fog!

Nézd meg Borbás Marcsi videóját, ahogy egyik kedvencét készíti: fűszeres tépett húst buciban:


...és ezeket láttad?

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!