Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Janet Jackson 50 felett szült, és újra bomba formában van! Alakját ennek a 4 gyakorlatnak köszönheti

Janet Jackson 52 éves és jobban néz ki, mint valaha. Edzője elárulta, hogy melyik az a 4 gyakorlat, amitől Janet szülés után csúcsformába lendült.

Janet Jackson 2017 januárjában, 50 évesen adott életet kisfiának, alig pár hónappal később pedig már újra színpadra állt State Of The World című amerikai turnéjával, ahol a nézőket nemcsak a még mindig tökéletes és energikus show-ja, hanem az alakja is lenyűgözte. A jelenleg 52 éves popikonnak világ életében gondjai voltak a testsúlyával, de akaratereje mindig erősebbnek bizonyult, minthogy hagyja, hogy felemésszék a nem kívánt plusz kilók. “Néha egy év alatt fogytam harminc kilót, máskor pár hónap alatt negyvenet szedtem magamra” – mesélte az énekesnő. – “Érzelmi evőnek tartom magam. Bármilyen érzelmi változás rögtön meglátszott a súlyomon” – tette hozzá. A hírek szerint kisfia, Eissa megszületése után nem sokkal elkezdett tudatosabban odafigyelni a táplálkozásra és a sportra is.

Az eredmény pedig magáért beszél: először 23 kilót fogyott (vagyis visszanyerte a baba előtti súlyát), de nem állt meg itt – egyik ismerőse azt nyilatkozta hogy már körülbelül mínusz 30 kilónál tart.

Csupán 4 mozdulat

Janet – személyi edzőjének, Paulette Sybliss-nek köszönhetően – kirobbanó formában van. Janet 2 hónappal fia születése után kérte fel Paulette-t, hogy segítsen újra formába lendülnie a szeptemberben kezdődő, 56 állomásból álló világkörüli turnéjára – az eredmény pedig lenyűgöző lett.

Paulette egy 4 mozdulatsorból álló edzésprogramot állított össze Janetnek: a guggolásokból, kitörésekből, fekvőtámaszokból, és hasprésekből álló program teljesen átalakította az énekesnő testét. Ezekhez a gyakorlatokhoz nincs szükség semmilyen eszközre, csak a saját testsúlyunkra és akaraterőnkre – így bárki végre tudja ezeket hajtani otthon. Az edzésprogram a kalóriaégetésre és a testzsír csökkentésére fókuszál, amit Paulette a blogján is megosztott.

Janet edzésprogramja nem tartalmaz hagyományos kardióelemeket, a mozdulatok kizárólag saját testsúlyos gyakorlatokra épülnek, és ennek okát az edző el is magyarázta. Paulette 15 éves személyi edző tapasztalata azt mutatja, hogy a szálkás és tónusos izomzathoz nem kardiómozgásra, és pláne nem nagy súlyokra van szükség, hanem saját testsúlyos edzésre. Ezek a gyakorlatok olyan intenzív edzést biztosítanak, ami magasan tartja a pulzusszámot, és úgy megizzaszt, mint egy 45 perces kardióedzés.

Az összes mozdulatsor közül egyet Janet kifejezetten utált: a kitöréseket, amit azonban személyi edzője a gyilkos, de hatékony jelzőkkel illetett. Paulette kihangsúlyozta, hogy az edzés mellett Janet fehérjében gazdag, szénhidrátban és zsírban szegény diétát követett, és az edzéseket akkor is folytatták, amikor Janet egyáltalán nem vágyott az edzőterembe:
„Boldog volt Janet, hogy minden nap lát engem? Nem, utálta. De beleadott 100 százalékot minden alkalommal? Igen, beleadott.”

„Gyilkos, de szuper hatékony”

Végezd el te is Janet Jackson 4 mozdulatsorból álló edzésprogramját, amihez nincs szükséged semmi másra, csak a saját testsúlyodra! Mindegyik mozdulatsor 12-15 ismétlést igényel, és ha idő közben túl könnyűnek éreznéd, vagy ha egyszerűen csak szereted a kihívásokat, Paulette azt javasolja, lassítsd le a mozdulataidat!

Íme, Janet Jackson edzésprogramja:

  • Guggolás: Fogj egy széket, majd tégy úgy, mintha leülnél, de amint a feneked érinti a széket, állj fel! Ha szeretnéd szabályosan végrehajtani a gyakorlatot, akkor nézd meg a guggolást bemutató videónkat!
  • Fekvőtámasz: támaszkodj meg a kezeiden vállszélességben, és egyenes háttal, behúzott fenékkel végezz fekvőtámaszokat. Javasoljuk, hogy ha eleinte túl nehéznek érzed, akkor tedd le a térdedet, és úgy végezd a gyakorlatot! Ha szeretnéd szabályosan végrehajtani a gyakorlatot, akkor nézd meg a fekvőtámaszt bemutató videónkat!
  • Kitörés: Lépj hátra az egyik lábaddal és érintsd meg a térdeddel a földet, miközben a másikat combod legyen párhuzamos a talajjal. A hátad legyen függőleges, egyenes, ne hajolj előre, a csípődet süllyeszd! Ha szeretnéd szabályosan végrehajtani a gyakorlatot, akkor nézd meg a kitörést bemutató videónkat!
  • Hasprés: Feküdj a hátadra, a lábaidat nyújtva emeld az ég felé. Ezután a lapockáidat elemelve a földtől nyújtózz a karjaiddal a lábfejed felé. Arra figyelj, hogy ne nyakból dolgozz és a derekad mindig maradjon a földön. Ha szeretnéd szabályosan végrehajtani a gyakorlatot, akkor nézd meg a hasprés (egy kicsit másik változatát) bemutató videónkat!

Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

via

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!