Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Egy kicsit Te is kedvelni fogod ezt a fagyis fiút, aki jól kitolt az ingyenélőkkel

Egyre több ember keres pénzt azzal, hogy influenszernek áll. Az internetes hírességeket van, aki imádja és van, aki inkább messziről kerüli őket. Pont, mint ez a fagyi árus. 
Nem csak Amerikában, az egész világon tombol az influencer láz, néhány márka még a csillagokat is képes lehozni az égről azért, hogy egy-egy, az interneten befutott híresség az ő termékeiket reklámozza. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) által megosztott bejegyzés,

 
Nincs ezzel így Joe Nicchi, aki két fagyis kocsit üzemeltet Los Angeles városában. A férfi sokáig színészként kereste kenyerét, az utóbbi években azonban a  CVT Soft Serve nevű cégével fagylaltárusként tevékenykedik, Frankie és Charlie nevű fagyis kocsijai országszerte ismertek, éppen ezért sokan keresik meg a férfit különböző ajánlatokkal. 
 

De mit is csinál egy influencer? 

Az influencerek olyan emberek, akik véleményükkel, viselkedésükkel hatással vannak embertársaikra. Ilyenek lehetnek a celebek, sztárok, bloggerek, vloggerek és a különböző közösségi hálók hírességei, személyiségei. Közös tulajdonságuk, hogy saját látásmódjukkal, egyedi hangjukkal tömegek véleményét, gondolkodásmódját tudják alakítani. Közvetlenül a rajongótáborukhoz szólnak, akik rendkívül befogadóak az influencer véleményére. (forrás)

Egy jó influencer segítségével szinte bármit el lehet adni a közönségnek, ebből kifolyólag sok világhírű márka épít azokra az emberekre, akik valamilyen befolyással tudnak lenni a főleg fiatalabb generációra. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) által megosztott bejegyzés,

 

Ezeket a tényeket valószínűleg a már előbb említett Nicchi is jól tudja, ő azonban nem hajlandó beállni a sorba sőt, nyíltan áll ki az influenszerkedés ellen: néhány nappal ezelőtti Insagram posztjában arról számolt be, hogy mostantól nem hogy ingyen nem, 

dupla áron adja az influencereknek foodtruck-jában készülő csavaros fagylaltot!

Nicchi ugyanis nagyon megunta, hogy sok véleményvezér ingyen akarta őt lehúzni fagylalttal azt ígérve, hogy az általa készített fotó vagy bejelentkezés rengeteg követőt visz majd a fagyis kocsihoz. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) által megosztott bejegyzés,

 
A felbőszült fagyis férfi egyáltalán nem rejti véka alá, mennyire pimasznak és ingyenélőknek tartja a sokszor csak önjelölt véleményvezéreket. Érkezett már hozzá olyan megkeresés is, amelyre a válasz csak annyi volt, hogy inkább nyaral Észak-Koreában, minthogy napokig ingyen dolgozzon valakinek. 
 
Bár a srác egy kicsit arrogánsnak tűnik és állítja, övé a legjobb a fagylalt a nyugati parton, valószínűleg tényleg a rossz tapasztalatok vitték őt arra az útra, hogy így viszonyuljon az influencerekhez. 
 

EZ IS ÉRDEKES: 

via Time

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!