Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

A Meki jól megmutatta a világnak, mi a baj a mai kávéreklámokkal

Görbe tükröt mutatott a McDonald's a már talán túlságosan is művészi szintre emelt kávémárkák reklámjainak, az eredmény pedig szuper szórakoztatóra sikerült.

A napokban jelent meg az angol televíziókban az a reklám, melyben a McCafé-s kávézókban kapható koffeines forró italokat népszerűsítik a megszokottól eltérő formában.

Milyen 2019-ben egy kávés reklám? Lassított felvételeken gurulnak a gondosan kiválogatott kávészemek, gyönyörű modellek gyönyörű környezetben szagolják a frissen elkészült forró kávét, történelmi filmekbe illő jelenetek elevenednek meg a kávé felfedezéséről, és még sorolhatnánk, hányféle művészi módon próbálnak eladni nekünk egy csésze feketét. 

A McDonald's legújabb kampányában érdekes módszerrel mutat fityiszt az eltúlzott kávéreklámok készítőinek, ezt pedig igencsak mókás módon teszi meg: A We Could című reklám azt taglalja, hogyan készíthette volna el a McCafé legújabb kávés reklámját, és hogyan használhatott volna szinte már klisészerűvé vált kávéreklámos elemeket. 

A Meki ehelyett „csak” a frissen pörkölt kávészemekre és az organikus tejre hivatkozik, ők ugyanis minden eltúlzott körítés nélkül kifejezetten csak a kávéra szeretnének koncentrálni. 

Nem ez az első alkalom, hogy a McCafé viccet csinált a kicsit hatásvadász kávékultúráról, 2017-ben már készült egy hasonló reklám, akkor a hipszter kávézókból és az ottani fogyasztási szokásokból űzött gúnyt a világhírű étteremlánc (a két reklámot nem mellesleg ugyanaz a rendező készítette).

EZ IS ÉRDEKELHET:

via: adage.com
 

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!