Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Top 17 extra rizsköret 300 kalóriából

A népszerű tévhit ellenére a rizs is kiválóan beilleszthető a fogyókúrás étrendbe. Lépjünk túl a sima párolt rizsen, készítsük el változatosan, és figyeljünk az adagnagyságra!

Tévhit, hogy a testsúlycsökkentés idején le kell mondanunk a magyar konyhában hagyományosnak tekinthető köretekről, mint például a rizs vagy a burgonya. Mind ebédre, mind vacsorára a megfelelő energiabevitel elérése érdekében szükség van szénhidrátokra, és a saláta+hús kombináció általában nem biztosítja ezt. Ideális esetben kb. úgy kell elképzelnünk, hogy a köret fele maradhat a hagyományos burgonya vagy rizs, a másik fele készüljön zöldségekből – akár sült, párolt formában, akár friss zöldsaláta formájában.

Receptjeink közül kiválogattam most nektek 17 db, a változatosság jegyében a párolt/főtt rizsen túlmutató, kicsit extrább rizsköretet, adagonként kevesebb, mint 300 kalóriából. Ezek a mennyiségek ebédmennyiségnek tekinthetőek, fogyasszuk őket 10-15 dkg sovány húsfélével, hallal, zsírszegényen elkészítve.

Fogyasszátok őket egészséggel!

 (Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, tápanyagtartalmát részletesen a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)

Olvastad már?

11 egytálételötlet 500 kalória alatt

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!