Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Új dobással segíti a Lidl a vásárlókat otthonról

Hogyan kerüljük ki a tömeget a bevásárlás során, és hogy lehetne még hatékonyabb a kiszolgálás a Lidl boltjaiban? Az üzletlánc Írországban egy korszerű megoldást vezetett be. 
Hiába enyhülnek sorra a világ országaiban a koronavírus-járvány okozta korlátozások, lássuk be, az élet még egy jó darabig nem lesz olyan, mint azt eddig megszoktuk. A nagy üzletláncok most új megoldásokon dolgoznak annak érdekében, hogy az emberek számára a bevásárlás könnyebb és biztonságosabb legyen. Az ír Lidl mostantól internetes csevegőrobotot, chatbotot vet be annak érdekében, hogy az emberek elkerülhessék a tömeget a boltokban – írja a Napi.hu.
 
 
A Lidl és az Aldi már a járványhelyzet előtt is bevezetett olyan lépéseket, amelyek a gyorsabb kiszolgálást igyekeztek megvalósítani. Saját márkás termékeikre több vonalkódot is helyeztek, hogy a kasszában dolgozók gyorsabban és több terméket tudjanak leolvasni egy óra alatt. 
 
A Lidl újabb lépésekkel szeretné egyszerűbbé és biztonságosabbá tenni a bevásárlást, az Írországban már működő csevegőrobot segítségével a vásárlók már otthonról tudnak tájékozódni azzal kapcsolatban, mennyien tartózkodnak adott időben a hozzájuk legközelebb eső boltban. Az ír vásárlóknak a Lidl helyi internetes oldalára kell felmenniük, ahol egy WhatsApp-beszélgetésben meg kell jelölni az időpontot, amikorra a vásárlás be van tervezve. A chatbot válaszából kiderül, mennyire forgalmas és mekkora sorra kell számítania a vásárlónak a legközelebbi üzletben.

A robot színkódokkal is üzen, a piros a legzsúfoltabb időszakot, a narancssárga az átlagos, míg a zöld a legalacsonyabb forgalmat jelzi. 

Csak úgy, mint Magyarországon, Írországban is van egy reggeli sáv (9 és 11 óra között), ami az idősebb, veszélyeztetettebb korosztálynak van fenntartva. 
 
 
Nem csak az íreknél, Lengyelországban is azon vannak, hogy gyorsabb és biztonságosabb legyen a kiszolgálás. A vásárlók előre megrendelhetik az interneten a megvásárolni kívánt termékeket, a Lidl dolgozói pedig előre összekészítik a csomagokat, amelyeket a kijelölt üzletekben lehet átvenni. Az újnak nem mondható módszer (sok más üzletlánc már korábban átállt erre a lehetőségre) egyelőre még csak tesztüzemben fut, hamarosan azonban így is könnyebb lehet a bevásárlás azoknak, akik nem szeretnének sok időt eltölteni a boltokban. 
 
A magyarországi Lidl-üzletekben nemrégiben kezdtek el lefagyasztott pékárukat árulni, nincs kizárva viszont, hogy itthon is újabb intézkedéseket vezetnek majd be a biztonságosabb bevásárlás és kiszolgálás érdekében.
 

Ez is érdekelhet: 

 
Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!