Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!
Étrend: 1800 kcal/180 g szénhidrát
Étrend: 1800 kcal/180 g szénhidrát
A megfelelő energia- és szénhidráttartalmú étrend alapvető a tartós testsúlycsökkentésben. Mintaétrendünkkel segítünk titeket, hogy fogyókúrátok kiegyensúlyozott legyen!
A fruktózfelszívódási zavar étrendje
A fruktózfelszívódási zavar étrendje
Rendszeres puffadás, gázképződés, hasi görcs, hányinger, hasmenés? Lehet, hogy a gyümölcscukor a gond!
Egészséges fogyókúrás reggelik
Egészséges fogyókúrás reggelik
Arról már írtunk mi is, hogy mit nem javasolt enni reggelire, most viszont bemutatunk 5 olyan változatot, amit igen. Ráadásul kétféle étrendbe illeszthetően!
Mintaétrend: 160 g szénhidrát/nap
Mintaétrend: 160 g szénhidrát/nap
160 g szénhidrát és 1400 kcal - a számokat nézve kevésnek tűnhet ez a mintaétrend, de ha azt nézzük, hogy mi fér bele, megnyugodhatunk: semmiképp sem fogunk éhen halni!
PCOS – ne törődj bele, tegyél ellene!
PCOS – ne törődj bele, tegyél ellene!
A PCOS hazánkban minden 10. nőt érintő hormonális betegség. Életmód– és étrendbeli változtatásokkal azonban sokat javíthatunk állapotunkon.
A szögön túl: a vashiány étrendje
A szögön túl: a vashiány étrendje
Még napjainkban is a leggyakrabban előforduló tápanyaghiány a vashiány. Nézzük, milyen hatásos étrendi változtatásokkal győzhetjük le!
Durumbúza - ez kell nekem!
Durumbúza - ez kell nekem!
Kuszkusz, bulgur, durumliszt és -tészta: mind-mind egy különleges, ún. durumbúzából készülő élelmiszerek. Lássuk, miért jó nekünk, ha őket választjuk!