Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Fogyókúrás vitaminital

Fogyókúrás vitaminital
Fogyókúrás vitaminital
5 perc / előkészület: 5 perc
receptkönyvben hozzászólások (17)
jegyzet hozzáadása,
törlése, szerkesztése

story

Nagyon alacsony kalóriatartalmú, rostokban és vitaminokban gazdag ital. Az íze almás narancslé.

hozzávalók / 2 adag

ajánlat

Mindenkinek ajánlom. :)

Szólj hozzá!

elkészítés

  1. Turmixgépben jól összedolgozzuk a hozzávalókat.
  2. Ha túl pépes, tegyünk több vizet hozzá.
  • elkészítettem: 55 alkalommal

statisztika

beküldve:
tegnapi nézettség: 0
össznézettség: 21 529
elküldve: 10
receptkönyvben: 435
elkészítve: 8/21
Facebookon megjelent: -

szakács

RAW

Mióta szakács: 2011.03.15.
137 recept

receptjellemzők

konyha: fúziós
fogyókúra: Dukan fenntartó, Dukan megszilárdító, AB0 diéta – B vércsoport
mikor: mindig
elkészítési idő: 5-15 perc
kalória: alacsony
szezon: bármikor
alkalom: buli receptek, vasárnapi ebéd
nehézség: könnyű
diéta: laktózmentes, gluténmentes, tejmentes, tojásmentes
vegetáriánus: ovo-lakto vegetáriánus
adag: 2 főre
szakács elkészítette: család kedvence receptek
babakonyha: baba-mama
fogás: ital

receptkategóriák

egyéb elnevezések

zöld turmix, spenótos-almás turmix, citromos-spenótos turmix

Hozzászólások (17)

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

witch
witch / witch Mon, 2012-11-19 17:05

Kedves Kristina!
Ugy tudom, hogy a szervezetunk meregtelenit (szeklet, vizelet) es
nekunk nem kell beleavatkozni. Vagy ezt csak fogyokura eseten ajanlod?
udv:witch

Kristina
RAW / Kristina Wed, 2013-01-02 00:09

Kedves Witch!
Ezer bocsánat, véletlenül akadtam a kérdésédre. Lehet a spam-ba ment az értesítő és nem vettem észre.
Ohhh...nagyon jó kérdés-gondolat, órákig lehetne erről csevegni:) Igen én is úgy tudom, hogy a szervezetünk méregtelenít:)
A zöld ételek-italok fogyasztását nem tartanám beavatkozásnak. Inkább úgy fogalmaznék hogy olyan a szervezetnek mint a fürdővíz a bőrünknek. A zöld italok nagyon könnyen emészthetőek és sok fehérjét-vitamint tartalmaznak.
Egy egészséges szervezetnek biztosan nem okoz gondott a méregtelenítés, de ha állandóan állati fehérjéket, tejterméket, cukros-fehérlisztes ételeket fogyasztunk akkor bizony nagyon leterheljük a szervezetünket. A Magyar nemzet világviszonylatban első helyen áll a vastagbélrák elhalálozási arányában. A probléma az ételeinkben van nem a méregtelenítő rendszerünkben:)
Ez az ital könnyen felszívódik így nem terheli le a májat és a többi szerveinket.
Ilyenkor a szervezetünk elkezdi lebontani a felhalmozott mérgeket mivel sokszor nincs se ideje sem energiája amikor naponta fogyasztjuk a zsíros-cukros ételeket (krónikus fáradság az egyik jele a felhalmozott mérgeknek).
A mérgek eltávolítását a szervezeted végzi az étel csak segítő energiát, folyadékot és vitaminokat ad.
Ezt az italt bármikor bárkinek őszintén ajánlom. Le is lehet tőle fogyni, meg fel is lehet töltődni. Ahogy Te is mondtad a szervezetünk majd eldönti, hogy hogyan fogja felhasználni.
Ha fogyni szeretnénk és sok ilyen italt iszunk akkor arra is felkell készűlni, hogy a szervezetünk gyorsabban bontja le a mérgeket és a felesleges zsírt a szervezetünkből. Ilyenkor lépnek fell a méregtelenítés kellemetlen hatásai amit a szervezetünk okoz az ital csak amolyan katalizátorként működik.
Neked mi erről a véleményed?
Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásodat, nagyon örültem neki.
Üdv:Kristina

witch
witch / witch Wed, 2013-01-02 15:24

Kedves Kristina!
Jaj, de aranyos Toled, hogy ilyen reszletes valaszt irtal, koszonom!
Teljesen egyetertek Veled, hogy a szervezetunk tudja, hogy mit kell tennie, sot, ha odafigyelunk meg nekunk is "tanacsokat ad". Peldaul a faradtsagot en is eszre veszem, hogy amikor (foleg unnepek kornyeken) a hagyomanyos magyar eteleket keszitem az energiam nulla. Szerintem az sem veletlen, hogy az ilyen smaragd zold italok, meg a tarka-barka zolsegek, gyumolcsok olyan etvagygerjesztoek szamunkra. Erdekesnek tartom, hogy reges-regen 1-2 uveg cola mindig volt itthon, de hiaba ittam, nem oltotta a szomjam. Viszont vizbol eleg egy poharral. A szervezetunk szinte koveteli az egeszseges taplalekot meg folyadekot.
A husokat is nagyon meg kell nezni, mert mostanaban jartam ugy, hogy csirkemellett vasaroltam es liter szamra sult ki a viz belole. Lemondani nem tudok rola, mert csak egy nap, ha nem eszem, nekem mar vegem van. Nalam inkabb azon van a hangsuly, hogy minden hazi keszitesu legyen, mert azt lehet a legkonnyebben szabalyozni, hogy mi legyen benne.
Tetszenek nagyon az aszalt receptjeid meg a kulonbozo turmixok. Azt hiszem raszanom magam, hogy egy juicert meg aszalo gepet bevasaroljak. A V-8 az egyik kedvenc italom, de a zoldsegek mellett ki tudja, hogy mi van meg benne, hogy evekig elalljon a polcokon?
udv:witch

Kristina
RAW / Kristina Thu, 2013-01-03 05:37

Kedves Witch!
Nagyon kedves Tőled igazán köszönöm amit írtál "Tetszenek nagyon az aszalt receptjeid meg a kulonbozo turmixok." :) őszintén bevallom én nagyon szeretek aszalni, rengeteg klassz dolgot lehet készíteni. A férjem is nagyon szereti a V-8 de ha igazán belegondolunk ha van otthon friss zöldséglevünk és nem tesszük hidegre akkor még egy nap sem kell neki, hogy megromoljon pláne ha meleg van. A V-8 meg ahogy Te is mondtad el áll évekig a polcon hűtés nélkül....
Milyen gyümölcsöket, zöldésféléket, magokat szeretsz?
Üdv:Kristina

witch
witch / witch Thu, 2013-01-03 16:27

Kedves Kristina!
Igen, foleg az aszalt zoldsegek meg a lenmagos chips! Ez a fogyokuras vitaminital meg a gyonyoru szinevel fogott meg. Ha ez lenne a reggelim, na ettol biztos nem menne ossze a nadragom. :)
A gyomolcsok kozul a friss ananasz a kedvencem, mert egyszerre savanykas is meg edes is, de meg nem talalkoztam olyan gyumolccsel, amit ne szerettem volna. A friss meggy hianyzik a legjobban. Gyerekkent csak kimentem a kertunkbe, felmasztam a fara es szureteltem. Michigan termeszti amerikaban a legtobb meggyet, de meg csak konzerv formajaban talalkoztam vele. :(
Zolsegekkel ugyanaz a helyzet mint a gyumolcsokkel, nekem mind johet.
Hat a magokat meg csak most kezdem felfedezni sajnos. Az elso szamu a quinoa. Olyan sokoldalu, barmit lehet kesziteni belole, koret, salata, reggeli, stb. A farro lesz a kovetkezo aldozatom, mert vegre tudom a magyar nevet, igy ha elkeszitek valamit, rogton fel tudom tolteni ide. Biztos, hogy nem az lesz a legnepszerubb recept, de szep lassan beszivarognak legalabb es ha csak 1-2 vallalkozo szellemu emberke kiprobalja, mar megerte a faradozast.
udv:witch

Kristina
RAW / Kristina Thu, 2013-01-03 05:21

Kedves Witch!
Nagyon sok igazság van abban amit írtál, pl amikor azt írtad "tanácsokat ad" én is nagyon oda figyelek az ilyen figyelmeztetésekre. Ohh.. tudod én már csak ezért sem tudok sok magyaros ételt enni, már nem bírja a szervezetem. Igen a színek sokat elárulnak az ételek értékéről:)
Nem hiszem, hogy a vega étkezés mindenkinek megfelel nem vagyunk egyformák. Sokan nagyon rosszúl reagálnak a B12 elvonására vagy lecsökkentésére. És vannak olyanok akik hosszú távon vega ételeken nem tudják az agyszövetek tápanyag igényeit teljesen kielégiteni és komoly károsodások lépnek fel (összetett fehérjemolekulák létrehozásának a hiánya, a fehérjeszintézis akadozása idegrendszeri problémát is okozhat).
Így szerintem ha valaki nagyon kívánja a húst annak biztosan megvan az oka. Nem szabad kínozni magunkat nem hiszem, hogy attól egészségesebb leszünk inkább idegesek az meg tényleg árt. A Japánok is esznek húst igaz mérsékletesen és nagyon egészségesek igaz tejet és tejterméket nem fogyasztanak azt mondják az nagyon rossz hatással van az emberi szervezetre.
Van egy kedves úr azt hiszem 11o-114 éves nem tudom pontosan (még mindíg él), naponta 3-4km sétál kevés halat eszik egyszer minden héten és egy kevés bárányt egyszer minden évben. Igaz semilyen tejterméket nem fogyaszt.
Igen igazad van legyen házi készítésű, ez az egyik legfontosabb dolog.
Pillanat mindjárt visszajövök, csak gyorsan elküldöm ezt Neked nehogy elveszítsem:)
Kristina

witch
witch / witch Thu, 2013-01-03 16:03

Kedves Kristina!
Amiert nem vagyunk egyformak, a taplalkozasunk is azert szinte "szemelyre szabott". Ha fogyni akarunk vagy csak a sulyunkat tartani, mindenki maskepp erheti azt el. Peldaul a reggeli a legfontosabb allitolag, de ha en mindennap reggelizek es ugy mint egy kiraly (a magyar mondas szerint ugy kell, ebedelni, mint egy herceg, vacsorazni meg mintha koldusok lennenk), rogton jonnek a felesleges kilok. Szoval reggelire maximum egy banan meg egy joghurt, de mar azt is hallottam, hogy a banan nem igazan jo valasztas. A hussal en is ugy gondolom, hogy van oka, hogy miert nem tudok lemondani rola. Megprobalok sovany es inkabb szarnyasokat meg halat kesziteni amilyen gyakran csak lehet az "oroszlan" ferjem mellett.
En is hallottam mar a tej meg tejtermek, sot a kenyerfelek "karos" mivoltarol. Visszavezetik arra, hogy az osemberek csak huson, zoldsegen meg gyumolcson eltek. Hat igen, lehet benne valami, mert akkor nem volt sarki kozert, ami tomve van fankokkal, cukros uditokkel meg chipsszel. En laikuskent, azt gondoltam, hogy a szervezetunk atallt erre az etkezesre, de lehet, hogy nem?
A kecsketejet ajanljak azoknak, akinek a tehentej problemakat okoz, en mar gondolkodtam kecske tartason, mert a sajt orult draga es a funyiras is meg lenne oldva vele. :))
udv:witch

Kristina
RAW / Kristina Tue, 2013-01-08 05:40

Tudod amikor a buzáról beszélünk sokan alap ételként tartják számon a konyhájukban. De ha arra gondolunk, hogy mennyi munka van nem csak a termesztésével hanem a leörlésével és akkor még meg is kell sütni... Igazadvan a kecsketej jobb mint a tehén tej de azért abból is csak kevés.
Jót nevettem a fűnyíráson az nem is lenne olyan rossz. :)
Üdv:Kristina

Kristina
RAW / Kristina Tue, 2013-01-08 05:27

Nem tudom miért nem jó a banán(hm???) igaz mi biot veszünk amikor csak tudunk. Az is igaz csak az éretteket eszem meg amik pöttyösek. Nem győzöm a gyerekeknek mondani ne egyétek a szép sárga banánt...az nem jó:) Néha én is megkivánom a húst pl amikor terhes voltam fiaimmal.
Az igazi tej amit frissen lefejnek borzasztóan zsíros, annak is kell lennie, hogy a kis borjúk gyorsan gyarapodjanak tőle. Nincsen benne se sok ferhéje se vitaminok, viszont rengeteg zsír van benne meg cukor. Azt mondják a tej nagyon jó a csontjainknak mivel magas a kálcium tartalma. Amerikában ahol a legtöbb tejet és tejterméket fogyasztják van a legmagasabb a csontritkulásos megbetegedéseknek a száma!? Japánban és Kínában ahol meg szinte semmilyen tejterméket nem ettek (régebben mivel manapság sajnos a Japánok is elkezdték a tej fogyasztását) nem volt magas a csontritkulás aránya. A tejfogyasztás növekedésével a rákos megbetegedések száma is növekedett amit orvosok, kutatók is bebizonyítottak de erről sokan nem szeretnek beszélni mert árt az üzletek...pontosabban a tejiparnak.
Gondolom valamennyire át állt a szervezetünk de azért úgy vagyok vele legyen otthoni házi készítésű ahogy már Te is említetted azért az mégis csak jobb mint a bolti.

witch
witch / witch Tue, 2013-01-08 15:52

Van egy reklam, ami mindig beugrik a gepemen es az mutatja, ha valaki fogyni akar, ne egyen banant. Meg nem kattintottam ra, hogy megnezzem, mit mond, de lehet, hogy megint csak egy badarsag. :)
Hiaba fogyasztanak az amerikaiak tejet meg tejtermeket, ha a szensavas udito amit isznak az otszor annyi. Allitolag a teenagerek csontja olyan, mintha 80 evesek lennenek, mert 4-5 dobozzal megisznak egy nap. Az un. "dietas"-t meg olyan buszken vasaroljak, mintha az lenne az egeszseges eletmod legfontosabb kelleke. Hanyszor hallottam mar azt is: En a viztol/levegotol is hizok. Hmmmmm...., hat levego meg viz Afrikaban is van, hogy lehet akkor, hogy ott senki nem gurul?
Na, errol meg nem hallottam, hogy a tejtol rakot lehet kapni. Amikor a lanyommal beszelgetunk ilyenrol O mar csak legyint, szinte mindentol rakot lehet kapni. Azt hiszem legutobb en a rizsrol hallottam, hogy abban meg nagyon magas a cian tartalom vagy arzen? Mar nem is emlekszem, mindegy, az a lenyeg meg akarnak olni minket. Ha mar az alapanyagok is mergezoek, amibol fozunk, akkor mar nem tudom, mit tehetunk az egeszsegunk megorzese erdekeben. Daralt marhahust peldaul csak akkor veszem meg, ha tenyleg fontos egy recepthez, mert abban gyakran van "betegseg", a mad cow diseases. A konzervekben lehet botchalism, amitol le lehet benulni, mondjuk en mindig is jobban szerettem a fagyasztott zoldsegeket. Az is lehet, hogy csak ijesztgetnek, hogy mindig mast vasaroljunk, ki tudja?
udv:witch

Kristina
RAW / Kristina Tue, 2013-01-08 20:20

Tudok valakit aki banánnal fogyott le..az is igaz csak banánt evett de abból nagyon sokat. Nem tudom, hogy jó ötlett-e vagy sem nem vagyok oda az ilyen diétákért.
Nem a tej okoz rákot hanem a tulzott állati eredetű fehérje és zsírok fogyasztása. Az államokban a tejtermékek fogyasztása iszonyatosan megnőtt így a rákos megbetegedések számai is.
Egy kisérletben kimutatták, hogy ha 5% körül van az állati fehérje bevitel akkor a ráksejtek nem idulnak növekedésnek. Amikor felemelték kb 2o% az állati fehérje bevitelét akkor a kisérleti állatokon nagyon magas arányú rákos szövetburjánzást mutattak ki. Aztán azt is kipróbáták, hogy 6-hétik 5% állati proteinent ettek az egerekkel utána meg 6-hétig 2o%. Amikor kevesebb állati proteint ettek akkor a daganatok zsugorodtak amikor növelték a protein bevitelt akkor növekedtek. Gondoltam megemlítem mivel arról beszélgettünk, hogy a szervezetünk tudja, hogy kell öngyógyitással védekezni a külömböző betegségekkel szemben. Úgy néz ki hogy sok állati eredetű fehérjétől és zsíroktól a szervezetünk nem tud olyan jól védekezni és harcolni a rákos sejtek ellen. Teljesen mindegy, hogy tej, sajt, disznó, vagy éppen csirke.

witch
witch / witch Wed, 2013-01-09 00:25

Jaj, az ilyen divat dietak nem hiszem, hogy bevalnak, legfeljebb ideig-oraig. Ha valaki komolyan gondolja, az eletvitelet kell megvaltoztatni es az nem konnyu. Mihelyt elerik a kivant sulyt es abbahagyjak a "dietat", a kilok jonnek vissza.
O, kedves Kristina, arrol en is hallottam, hogy allati feherjek a rakkeltoek. Itt amerikaban, ugy tudom a kremes sutemenyek olik az embereket elsosorban. Dolgoztam egy bakery-ben es az emeletes tortakat nem gyoztuk kesziteni. Szo szerint, ahogy feltoltottuk a polcokat, mar vittek is es ennek a boltnak vagy 100 darab kifert. A fagyasztoban is volt mindig keszen, hogy csak ki kelljen rakni.
Persze en sem vagyok tokeletes, szeretem a csokitortat, de megprobalom ritkan enni. Inkabb ataltam a magas kakao tartalmu tablas csokira es abbol is csak 1-2 kocka. Amikor a csomagolason megnezem, hany adag, annak is csak egy reszet eszem, ha meg tudom allni. Bezzeg velemenyt meg eszt osztani, na azt tudok. :)

Kristina
RAW / Kristina Tue, 2013-01-08 05:03

Kedves Witch!
Sokat gondolkodtam azon amit írtál. Biztosan igazad van a személyre szabott étkezésben. De az is biztos hogy a vacsoránk legyen nagyon szegényes és ne együnk késő este. Nagyon megértelek a reggelivel kapcsolatban. Én álltalában egy fiatal kókusznak a levével kezdem a napot meg erdei- gyümölcsökkel attól függ mennyi időm van mozgásra. Szerencsére nagyon sok energiám van így álltalában naponta 1o-2okm futok. Ha zsíros cukros ételeket ennék kisem tudnék mozdulnék...hmmm...még az ágyból sem (tapasztalatból mondom:). A férjemmel sokat szoktunk arról elmélkedni, hogy réges régen a futás nélkülözhetetlen volt ugyanis így tudtak csak életben maradni, és a vadászathoz is elengedhetetlen volt. Manapság csak a sarokra kell lemenni ahogyan Te is mondtad az ételeinkért már máshogyan kell "megküzdenünk". Tudod sosem fogom elfelejteni amikor elkeztem futni (12-éves koromban) van annak már több mint 3o éve. Az emeberek úgy néztek rám mintha megkukultam volna, még meg is szoltak...minek futok nincsen jobb dolgom!? Sokan nem tudják vagy nem értik, hogy az ételeink növelik vagy éppen csökkentik az energia nagyságát attól függően, hogy mit eszünk.
Szerintem a mozgás legalább olyan fontos mint az egészséges étkezés.

witch
witch / witch Tue, 2013-01-08 15:51

Kedves Kristina!
Mindig ezzel "tomik" a fejemet a tv-ben szereplo dietikusok. Szerintem lehet benne valami, mert nem vagyunk egyformak. Van aki egesz eleteben iszik, dohanyzik, nem figyel arra mit eszik es megis kutyabaja, van aki egyiket sem csinalja es mindenfele rakot kap. Nem egyszer hallottam ilyen megdobbento dolgot. Peldaul ket not mutattak be, az egyik dohanyzott, tudorakot kapott, kezeltek es meggyogyult. A masik soha nem dohanyzott, tudorakot kapott, kezeltek es meghalt. Az a baj, hogy sokan ebbol indulnak ki, az ilyen szelsoseges peldakbol, pedig ez a ritka, pont ezert van a tv-ben. Igenis fontos az egeszseges etkezes a mozgassal egyutt. Ha jol karbantartjuk magunkat, a szervezetunk szinte csodakra kepes, hogy megjavitsa a hibakat. Ezt kellene reklamozni inkabb a zsiros hamburger meg a tulcukrozott uditok (a bolti gyumolcsle sem kivetel) helyett.

Kristina
RAW / Kristina Tue, 2013-01-08 20:59

Kedves Witch!
Mielött elolvastam amit írtál elkezdetem írni sajnos kidodbott a lap és így elvesztettem. Megpróbálom megint szavakba önteni ugyanis teljesen idepaszol ahoz amit írtál.
A férjem nagymamája dohányzott egész életében igaz sovány volt csont és bőr, a hatvanas éveiben elkezdett kólát inni meg rántott csirke és hasonló "finomságok". 83-évesen húnyt el a drága. Mindíg mondom, hogy Ő nem jó példa mivel az átlagos ember nem biztos, hogy ugyan így reagál (ahogyan Te is leírtad).
Igazad van a szervezetünk csodákra képes, csak megkell adni a lehetőséget a gyógyulásra. De ez a nagy gyógyszergyáraknak nem érdeke meg a kórházaknak. Abból nem tudnak meggazdagodni, ha egészségesen táplálkozunk és sokat mozgunk a szabad levegőn....
Én is azt vallom nem kell minden elhinni amit a tv látunk, hallunk. A gyárak az üzletek bármit megtesznek, hazudnak csak, hogy eladhassák az árujukat.
Nemfogják reklámozni mivel abban nincs pénz...egy nagyon okos doktor egyszer azt mondta: a gyárak, nagyüzemi hatalmaknak az az érdeke, hogy betegek legyünk de csak annyira, hogy a gyógyszereik enyhítsék a fájdalmainkat, mert ugye meggyógyítani azt nem akarnak minket
abban ugyanis nincsen pénz.
Üdv:Kristina

witch
witch / witch Wed, 2013-01-09 00:53

Kedves Kristina!
Sajnos az az igazsag, hogy tul sokan hisznek a tv-nek, de most mar az internetnek a fiatalabb generacio. A lanyom meselte, egy osztalytarsa mondta, hogy ami ott van az minden igaz. Szoval amit en itt irok, akkor az is. :) Akkor van egy csatorna, az a neve, hogy truetv es az unokak fejet meg azzal beszeltek tele, hogy amit ott mutatnak az minden igaz, mert az a csatorna neve. Nem gyozom felvilagositani oket.
A "gyogyszerek" tenyleg nem jok semmire, mert regebben meg neha szedtem, peldaul megfazasra es meg rosszabbul voltam. Ha egy mod van ra, inkabb nem szedek semmit, szerencsere nem vagyok beteges tipus. Legutobb egy szuletesnapon en is kaptam "ajandekot", (pedig nem en voltam az unnepelt): influenzat. Szerencsemre itt a NoSalty-n olvastam a gyomber tearol, AzEszter pedig felhivja a figyelmet arra, hogy ne is pucoljuk meg es ugy keszitsuk. Na, az a tea eletmento volt, mert raadasul karacsony elott lettem beteg es olyankor meg rendelesre is szoktam sutni. Annyira enyhitett a tuneteken, hogy ket nap utan, csak ugy sutottem, mint a kis angyal. :)
udv:witch

Kristina
RAW / Kristina Sat, 2012-05-05 22:55

Szervusztok!
Lehet még petrezselymet, vagy koriandert (levelet) is beletenni igaz az ízét megváltoztatja.
A petrezselyem vizelethajtó hatása nagyon jó ebben az italban.
És a bio koriandernek nagyon jó nehézfém semlegesítő hatása van a szervezetünkre.
Amikor fogyni szeretnénk nem csak a zsírt kell elégetni, hanem a mérgeket is el kell távolítni a szervezetünkből. Egy vegyes répa, alma és cékla ital segíthet, azután igyuk ezt a zöld italt. Ne felejtsük el a mérgek eltávozássa a szervezetünkből fizikai fájdalmakat okozhatnak. Az nem az jelenti, hogy a zöldség lé nem jó hatással van ránk, inkább azt hogy a szervezetünk próbál a salakanyagoktól és mérgektől megszabadúlni. Így akár erős fejfájás, hasmenés, és hasonló tünetek is felléphetnek. Aki nagyon komolyan veszi az ilyen tisztítókúrát, az feltétlenűl konzultáljon egy szakemberrel.
Kellemes hétvégét mindenkinek.

Üdv,
RAW

171
spenót 8 dkg
salátalevél 7 db
alma 2 db
citromlé 1 fél citromból nyert
narancslé 2 narancsból nyert
kivi 1 db
víz 0.5 dl